איך ממחזרים שולחן

דקואז היא דרך ייחודית וקלה לתת למשהו ישן חיים חדשים. בין אם זה שולחן, כיסא או כל רהיט אחר, דקואז בטוח יבליט אותו. זוהי צורת אמנות שניתן להשתמש בה כדי ליצור יצירות יפות וייחודיות עם מגע אישי. עם כמה ציוד פשוט וקצת יצירתיות, אתה יכול להעניק לכל רהיט מראה חדש. במאמר זה, נדון בצעדים כיצד לעשות מגזרת שולחן. עם החומרים והטכניקות הנכונות, אתה יכול להפוך את המראה של השולחן שלך למשהו שמושך את העין באמת. אז בואו נתחיל!

מה זה מגזרת?

מגזרת מגזרת היא סוג של אומנות דקורטיבית שבה מספר חומרים מוחזקים יחד עם דבק מגזרת. מגזרת מגזרת מיושמת לעתים קרובות על נייר, בד, עץ, או אפילו מתכת. באופן מסורתי, מגזרת מגזרת מיושמת על פריטים דקורטיביים כמו מסגרות לתמונות, קופסאות, מחצלות תמונה, תכשיטים, אהילים ושולחנות קפה. ללא קשר לפריטים, הטכניקה נשארת זהה. דקואז' כולל שימוש בניירות דקורטיביים, צבעים ודבקים ליצירת עיצוב בסגנון קולאז'. זה יכול להיעשות על מגוון רחב של חומרים וזו דרך מצוינת למחזר חומרים שאחרת עלולים ללכת לפח. מכיוון שמשתמשים בנייר מגזרת, אתה יכול להיות יצירתי ככל שתרצה. אתה יכול להשתמש בדוגמאות או צבעים שונים כדי להעניק לשולחן שלך מראה מותאם אישית ומיוחד במינו.

אספקה הדרושה למגזרת שולחן

- שולחן - כדי להתחיל את התהליך, תזדקק לטבלה למגזרת הקופה. זה יכול להיות כל סוג של שולחן, אבל עדיף לבחור שולחן קטן יותר ואפשר יותר לעבוד איתו.

- אקדח חום - כלי זה אידיאלי להפיכת נייר מקומט לחלק שוב. בלעדיו, ייתכן שיהיה קשה לקבל את הנייר חלק שוב.

- דבק - דבק דקואז טוב יחזיק את הניירות והחפצים שלך במקומם בזמן שאתה עובד. זה צריך להיות מסוגל להתייבש ברור ואמור להיצמד לרוב החומרים, כולל עץ.

- נייר - תזדקק למגוון של ניירות עבור חלקים שונים של השולחן שלך. ניירות נפוצים כוללים כרטיסים, עיתון, נייר עטיפה וניירות דקורטיביים שונים אחרים.

- מברשת - תזדקק למברשת קטנה כדי למרוח את דבק הדקואז על השולחן שלך.

- עיתון - תזדקק לזה כדי להגן על משטח העבודה שלך בזמן שאתה מחליש.

הכנת השולחן למגזרה

לפני שתתחיל, תצטרך להכין את השולחן שלך למגזרה. יש כמה צעדים חשובים שתצטרך לנקוט כדי להבטיח שהשולחן מוכן לתהליך המגזרה. ראשית, נקו את השולחן ביסודיות. עדיף להשתמש בחומר ניקוי עדין על פני השטח כדי שלא ישאיר אחריו סימנים. לאחר שהשולחן נקי, תצטרך לשייף קלות את המשטח כדי להסיר שאריות שעלולות להיות על השולחן. זה יאפשר לדבק הדקואז להיצמד כראוי לשולחן ויעניק לשולחן גימור חלק. אם לשולחן שלך יש רגליים, תצטרך לשייף גם אותן. זה יבטיח שהשולחן והרגליים יהיו אחידים ויראו אחידים. לבסוף, תצטרכו לתת לשולחן להתייבש לפני שתתחילו לחלץ. אתה יכול לעשות את זה בחוץ או להניח כמה פיסות נייר על גבי השולחן כדי לשמור אותו נקי.

הנחת הנייר על השולחן

לאחר שהשולחן שלך מוכן, אתה יכול להתחיל ליישם את הנייר. כדי להתחיל, החליטו קודם אילו חלקים בטבלה תרצו לכסות בנייר. לדוגמה, ייתכן שתרצה לכסות את משטח השולחן, הרגליים, או אפילו את הצד התחתון של השולחן. לאחר שהחלטתם, חתכו את הנייר לגודל חלק השולחן אותו תרצו לכסות. לאחר שהנייר מוכן, התחל למרוח אותו על השולחן. התחל במריחת דבק מגזרת על החלק של השולחן שאתה רוצה לכסות. אתה יכול למרוח אותו עם מברשת או להשתמש באצבעותיך. ברגע שיש לך את הדבק על השולחן, הנח את הנייר מעליו. לחץ על הנייר כלפי מטה עם האצבעות או חתיכת עץ כדי להבטיח שהוא דבוק כראוי לשולחן.

מריחת דבק הדקואז'

לאחר מריחת הנייר, תצטרך למרוח את דבק הדקואז'. מריחת הדבק חיונית כדי לשמור על הנייר במקומו בזמן העבודה על השולחן. זה גם יבטיח שהנייר מוגן מפני לחות. ישנם סוגים רבים של דבק מגזרת זמינים, אך תצטרך לבחור אחד שבטוח לשימוש על השולחן שלך. תרצה לחפש אחד שמתייבש שקוף וקל להסרה. לאחר שבחרתם דבק דקואז, תוכלו להתחיל למרוח אותו על השולחן. הדרך הטובה ביותר ליישם את הדבק היא באמצעות מברשת. תרצו להבריש את הדבק על השולחן בשכבה חלקה ואחידה. הקפד לא למרוח יותר מדי דבק מכיוון שהוא עלול לחלחל דרך הנייר. לאחר שהדבקתם את הדבק, תוכלו להתחיל לכסות את השולחן בחפצי נוי.

איטום הדקואז

תוך כדי עבודה על השולחן, תבחין שדבק הדקואז יתחיל להתייבש. תצטרך לאטום את המגזרת מיד כדי לנעול את הדבק במקום ולמנוע ממנו להתייבש. זה יכול להיעשות בכמה דרכים שונות. אתה יכול לרסס את השולחן שלך עם איטום כדי לשמור על השולחן נקי ועמיד בפני כתמים. אפשר גם להבריש לכה על השולחן. לאחר שתאטמו את השולחן, תצטרכו לתת לשולחן להתייבש לחלוטין לפני שתעבדו עליו שוב. זה יכול לקחת מספר שעות, אז ודאו שיש לכם מספיק זמן לתת לשולחן להתייבש לחלוטין לפני שתעברו לשלב הבא. לחילופין, ניתן לאטום את השולחן בדבק מגזרת שקוף. זה עובד בדומה לאיטום, אבל זה יותר קבוע. לדבק יש קשר חזק מאוד, כך שייתכן שיהיה קשה להסירו בהמשך.

גימור

עכשיו כשהשולחן שלך הוא מחושך לחלוטין, אתה יכול לשים את הגימור בו. ניתן לבחור פריטים דקורטיביים להנחת על השולחן, כמו מסגרות לתמונות, אגרטלים, צלחות דקורטיביות ועוד. ניתן גם לחתוך חתיכות מנייר הדקואז ולהשתמש בהן בתור ראנר על השולחן או כפלייסמטים. מגזרת מגזרת היא דרך ייחודית לשפר כל רהיט, וזו דרך מצוינת לייעוד מחדש של פריטים ישנים. בין אם אתה מייעד מחדש פריטים ישנים או קונה חדשים, מגזרת גזרה יכולה להיות דרך מצוינת להעניק לשולחן שלך מראה חדש. עם הציוד והטכניקות הנכונות, אתה יכול להפוך את מראה השולחן שלך למשהו שמושך את העין באמת. אז בואו נתחיל!

מגזרת שולחן קפה

ניתן ליישם דקואז על שולחנות בכל הצורות והגדלים. לדוגמה, שולחן קפה הוא רהיט נהדר למגזרת קופאז'. שולחן קפה יכול לשמש כפינת ישיבה בסלון או כשולחן לחדר משפחה. שולחן קפה הוא רהיט שנמצא בשימוש תכוף וניתן למצוא אותו כמעט בכל בית. דקואז יכול להיות דרך מצוינת להתאים אישית שולחן קפה ולהעניק לו מראה ייחודי. באופן דומה, אתה יכול decoupage שולחנות קוקטייל ושולחנות קצה.