עשה זאת בעצמך גינון מזרקת מים

עשה זאת בעצמך נוף מזרקת מים יכול להיות פרויקט מרגש ומתגמל. זה יכול להוסיף שפריץ של חיים ואופי לגינה שלך תוך מתן מקום שליו להירגע ולהרהר. בעזרת כמה כלים ואספקה פשוטים, תוכלו ליצור תכונת מים יפה וייחודית שתשפר את מראה הנכס שלכם. משלבי התכנון הראשוניים ועד ההתקנה הסופית, פרויקט זה יביא לתחושת סיפוק והישג כאשר תהפוך את החזון שלך למציאות. היופי בגינון עשה זאת בעצמך הוא שאתה יכול לבחור את החומרים, הגודל והעיצוב של תכונת המים שלך כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלך. עם קצת סבלנות ויצירתיות תוכלו ליצור מזרקת מים מהממת ופונקציונלית שתהיה קנאת השכונה.

היתרונות של גינון עשה זאת בעצמך מזרקת מים

מזרקות מים הן דרך יפה לשפר את האסתטיקה של הבית והגינה שלך. למרות שהם יכולים לספק צלילים מרגיעים ושלווים של מים מטפטפים, הם יכולים גם ליצור מחסום קול בין הבית שלך לשכנים או רחוב סואן. אם אתה גר באזור שבו חרקים ויתושים יכולים להוות בעיה, מזרקת מים יכולה להוות גורם מרתיע משמעותי כדי לשמור על הפטיו והחצר נקיים ממזיקים. אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, מזרקת מים יכולה להיות דרך מצוינת לעודד אותם לשחק ולתקשר עם הטבע. יצירת מאפיין מים בחצר או בגינה שלך יכולה להיות פרויקט משמח מכיוון שזה משהו שאתה יכול ליהנות ממנו כל השנה. זה לא רק מוסיף נקודת מיקוד אסתטית, אלא זה גם יכול להיות דרך מצוינת ליצור מרחב חיצוני מותאם אישית.

שלבי תכנון ראשוניים

לפני שתתחיל לבנות את מזרקת המים שלך, תרצה לשרטט את העיצוב שלך ולתכנן את הפריסה של הפרויקט שלך. בתור התחלה, החליטו היכן תמוקם מזרקת המים, הגודל הכללי והתקציב. קחו בחשבון את הסביבה שמסביב וכיצד ישמש מזרקת המים. האם זו תהיה מזרקה חיצונית או מקורה או שניהם? האם זה יהיה תכונה עצמאית או חלק מעיצוב נוף גדול יותר? איזה עיצוב/סגנון אתה רוצה ליצור? לאחר ששקלתם את הגורמים הללו, תוכלו להתחיל ליצור את הסקיצה שלכם ולתכנן את החומרים שתזדקקו להם.

דרושים חומרים ואספקה

בעת גינון מזרקת מים, ישנם כמה חומרים ואספקה בסיסיים שתזדקק להם כדי להשלים את הפרויקט. בהתאם לעיצוב שלך, ייתכן שתצטרך לרכוש כמה חומרים נוספים, אך לרוב, הפריטים הבסיסיים הללו יבצעו את העבודה. חומרים וציוד שתזדקק להם כוללים:

מזרקת מים או תכונת מים - מזרקת המים תחזיק את המים ואבני נוי או סלעים. תרצה למצוא מאפיין מים גדול מספיק כדי להכיל את כמות זרימת המים שאתה רוצה. תלוי בכמה אבנים דקורטיביות או חלוקי נחל תרצו, גודל מזרקת המים עשוי להשתנות. - מזרקת המים תחזיק את המים ואבני נוי או סלעים. תרצה למצוא מאפיין מים גדול מספיק כדי להכיל את כמות זרימת המים שאתה רוצה. תלוי בכמה אבנים דקורטיביות או חלוקי נחל תרצו, גודל מזרקת המים עשוי להשתנות.

צינורות וצינורות - הצינורות והצינורות ישמשו להבאת המים מאספקת המים אל מזרקת המים. תרצה לוודא שהצינור הוא בגודל הנכון עבור מזרקת המים ואספקת המים. - הצינורות והצינורות ישמשו להבאת המים מאספקת המים אל מזרקת המים. תרצה לוודא שהצינור הוא בגודל הנכון עבור מזרקת המים ואספקת המים.

תאורה – אם תרצו להוסיף תאורה למזרקת המים, תצטרכו לתכנן ולרכוש את הנורות הנכונות. - אם תרצו להוסיף תאורה למזרקת המים, תצטרכו לתכנן ולרכוש את הנורות הנכונות.

רכיבים חשמליים - אם תרצו ליצור מזרקה מקורה, תצטרכו לתכנן מערכת חשמל כדי להפעיל ולכבות את מזרקת המים. - אם אתה רוצה ליצור מזרקה מקורה, תצטרך לתכנן מערכת חשמלית שתפעיל ולכבות את מזרקת המים. סרט חשמל - סרט חשמל משמש לאיטום החוטים והצינורות מפני נזקי מים. - סרט חשמלי משמש לאיטום החוטים והצינורות מפני נזקי מים. אבנים או סלעים דקורטיביים - האבנים או הסלעים הדקורטיביים משמשים ליצירת עיצוב בתוך מזרקת המים. - האבנים הדקורטיביות או הסלעים משמשים ליצירת עיצוב בתוך מזרקת המים. מים - המים משמשים למילוי מזרקת המים. ניתן לרכוש מי ברז או מים ממערכת סינון. בהתאם לאיכות המים, מומלץ להשתמש במטהר מים או במזגן מים לפני הוספתם למזרקת המים.

התקנת מזרקת המים

לאחר שרכשת את מזרקת המים שלך, תרצה להתקין אותה לפני שתחבר את אספקת המים. זה יאפשר לכם לוודא שמזרקת המים יושבת במיקום הרצוי ושכל האבנים או הסלעים יושבות היכן שתרצו. אתה גם רוצה להיות בטוח שיש כמות מספקת של מקום לזרימת מים כמו גם להוספת צמחים או קישוטים אחרים. הדרך הטובה ביותר להתקין מזרקת מים היא לחפור בור ולהשתמש במשאבת מזרקת מים כדי לרדת בערך 8 אינץ' ולשים בטון סביבה. לאחר מכן, חבר את הצינורות והצינורות וחבר את המשאבה. לאחר שהתקנת את מזרקת המים, תרצה לבדוק את זרימת המים כדי לוודא שהיא פועלת כראוי ובלחץ המים הנכון.

הקמת אספקת מים

לפני שתתחיל לעצב מזרקת מים, תרצה לוודא שיש לך אספקת מים שיכולה לתמוך במזרקה. בהתאם למזרקת המים שתבחר, ייתכן שיהיה עליך להוסיף מערכת סינון מים ומשאבת מים. אם כבר יש לכם מזרקת מים בחצר או בגינה, תוכלו פשוט לחבר את מזרקת המים לאספקת המים. כדי להקים אספקת מים, אתה יכול לחבר את מזרקת המים לאספקת המים של הבית שלך או שאתה יכול להשתמש באר מים.